SUMMER FAVORITE

Oon aina ollut ihan super innostunut kukkakuvioista ja sanottakoon, että tuo parempi puolisko ei sitten ollenkaan. Oon aina ennen ollut tosi klassinen pukeutuja. Klassiset värit, jakut, perus farkut jne. on kuulunut mun päivittäiseen pukeutumiseen ja aina sillontällön oon lisännyt jotain mukavaa ja erikoista perus asun lisäksi.

Nyt sitten taas kesän kolkutellessa huomasin, että kaikki värikäs ja erilaiset kuviot on vieny kaiken mun huomion. Kattelin siis Nellyn sivulta jotain kesäistä mekkoa mahdollisiin tuleviin juhliin ja taas tutut kukkakuviot nousi suosikeiksi ja etenkin tää ylin mekko.









Mitä mieltä te ootte? Iskeekö teihin kukkakuviot?







Oon tosi tyytyväinen tähän muutokseen, mikä mussa on tapahtunut pukeutumisen suhteen. Sen sijaan, että aina pukisin päälleni jotain tuttua ja turvallista, niin laitan jotain omaa silmää miellyttävää (varmaan muiden mielestä kauheaa.. heh) ja pari kertaa oon huomannut, että ei täysin vikaan oo mennyt ollenkaan. 

Ite otan vaikutteita paljon muiden ihmisten blogeista ja yritän vääntää niistä vielä enemmän oman näköisempia. Pakko sanoa tähän loppuun vielä, että pukeudun täysin mielialan mukaan. Puristavat farkut tai tiukat mekot harvoin kuuluu mun asuihin. Kuulun nimittäin siihen ryhmään, jotka eivät voi sietää huonosti istuvia vaatteita.

 

 



Päädyttiin yks päivä S:n kans puhumaan rumista vaatteista, johon nakkasin S:lle sitten, että mun kaapista ei ainakaan löydy rumia vaatteita. S tokasi siihen, että kyllä muuten löytyy! S nimittäin vihaa mun viime kesänä Zarasta ostottuja kuviollisia legginssejä.. Samaiset housut sattuu olemaan ne mun lempparit. Haha.


Miten te tykkäätte pukeutua? 


-Sara

2 kommenttia:

  1. Itekkin haluaisin jonku ihanan kukkamekon kesäksi! En tiiä mistä tämä innostus nyt puski, mutta sellanen on saatava! Lisäksi tuntuu nykyään, että mitä kummallisempi vaate, niin sen ihanampi! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon täysin samaa mieltä, että mitä kummalisempi, sitä ihanempi! :D

      Poista