HOW TO GET BIG LASHES?




Luin viimeviikolla kikasta, jolla ripset saataisiin näyttämään tekoripsimäisiltä ilman oikeita tekoripsiä. Innostuin heti! Kuulun ainakin siihen joukkoon, joka tykkää pitkistä, kaarevista, kauniista ja tuuheista ripsistä ja mulla kun ei niitä luonnostaan ole. Omalla kohalla ainakin tuntuu, että ripsiväri oikein viimestelee meikin. En koskaan oikein oo innostunut tekoripsistä, sillä en ainakaan vielä oo löytänyt sellaisia, jotka näyttäisi sopivan luonnollisilta, mutta näyttäviltä.



Luin, että talkki auttaisi saamaan tuuheat ripset ripsivärin kanssa käytettäessä.  Eli tiivistettynä; Laitetaan kerros ripsiväriä normaalisti ja sen jälkeen topsipuikolla talkkia ripsiin kokopituudelta, jonka jälkeen lisää ripsiväriä. En malttanut siis olla kokeilematta tätä!

Heti ensimmäisena huomasin, että puhtaalla sormella on paljon helpompi levittää talkkia ripsiin, kuin topsipuikolla.

Vaikkakin mun omat ripset ei oo mistään pisimmästä päästä, oon saanut Maybellinen  (Volum´  Express, Ultra Volume, Ultra fast) ripsivärillä omaan makuun hyvän tuloksen aikaseksi ilman talkkia ja oon ollut siihenkin tosi tyytyväinen.

Pakko siis todeta, ettei talkin kanssa ja ilman talkkia- lopputulos mun omaan silmään eronnut valitettavasti mitenkään. Ylläolevassa kuvassa oon levittänyt tuttuun tapaan melko monta ripsivärikerrosta talkin päälle ja omasta mielestä lopputulos näyttää täysin samalta. Aijon silti antaa kyseiselle konstille vielä toisen mahdollisuuden yhdistettynä johonkin toiseen ripsiväriin.

Liekkö väliä, mutta mun käyttämä ripsiväri itessään on jo aivan huippu, joka tekee ripsistä todella pitkät ja tuuheat, joten voi olla, ettei eroa talkin kanssa vaan synny niin massiivisesti. Aijon siis kokeilla jotain toista ripsiväriä talkin seurana ja katsotaan syntyykö sen kanssa mieletöntä tekoripsimäistä efektiä.

Nyt kun on menossa mieletön ripsienpidennysbuumi, niin mitä jos trendi kääntyisiki päälaelleen ja ripsiväriä ei käytettäiskään ollenkaan...



Lähtisittekö te siihen mukaan?


-Sara

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti