10 RANDOM THINGS ABOUT ME



1. Oon täysin koukussa How I met your mother- sarjaan. Meillä on tapana kattoa sitä sarjaa ainoastaan S:n kanssa yhdessä.

----------------------

2. Aina, kun mennään katsomaan siskon kanssa elokuvaa teatteriin, meillä on pieni huono tapa  uppoutua elokuvaan niin täysin, että meidän nauruvolyymi ylittää sen sallitun rajan lähes poikkeuksetta. Se on sellainen lumipalloefekti - kun toinen nauraa, niin toinen räjähtää nauramaan... Hiivitään sitten äkkiä elokuvan loputtua salista ulos.

----------------------

3. Tykkään juoda mun juomat ainoastaan ihan superkylmänä, tai tulikuumana. S tietääkin aina, kun tullaan kaupasta, että mun saunajuoma on laitettava pakkaseen samantien. Mun mielestä kylmät juomat on parhaimmillaan, kun pullo no ihan huurussa ja jäätymispisteessä!

----------------------

4. Rakastan tehdä sytykeruusuja. Niitä, mitä tehdään steariinista ja kananmunankennoista, jotka sitten helpottaa takan sytyttämistä. 

----------------------

5. Rakastan poimia puolukoita! Ootan joka kesä, että pääsen metsään poimimaan puolukoita vanhempien koiran kanssa. Siskon puolukoidenpoiminta ei kuulemma ollut ihan yhtä hyvissä merkeissä sujunut, sillä siskon koira oli ollut vähän nopeampi ja puolukat oli mennyt parempiin suihin.

----------------------

6. Mua paleltaa aina! Rakastan lämpöpeittoa ja voisin maata sen alla aamusta iltaan nousematta!

----------------------

7. Oon mielttömän kova syömään herkkuja! Pienenä tosin valehtelin naapurille, että oon allerginen jäätelölle, kun en tykännyt jäätelöstä. Asia ei oo näin enää...

----------------------

8. En oo yhtään aamuihminen.

----------------------

9. Oon ihan äärimmäisen humoristinen ihminen, mutta kovin moni ei oo nähnyt sitä puolta musta vielä. 

----------------------

10. En voi sietää rakkauselokuvia! Kaikki toiminta-, kauhu- ja komediaelokuvat sopii, mutta romanttiset elokuvat ei pure sitten lainkaan.

----------------------

Onko teillä jotain hauskoja piirteitä, tai outoja tapoja?


-Sara

3 kommenttia:

  1. Muakin palelee aina! Voisin kulkea peitto viittana jatkuvasti :D

    VastaaPoista
  2. Oletko Sara joskus katsonut Pulttibois tai Manitbois-sketsisarjoja? Sarjat on esitetty ekan kerran jo 80-luvun lopussa ja 90-luvun alussa, mutta olin vielä niin nuori silloin, etten muista niistä paljoakaan.

    Viime keväänä ja kesänä tuli ensin Pulttibois ja joulukuussa tuli sen osittainen jatkosarja Manitbois, josta on vielä mielestäni uusintajaksoja tulematta. Esitysajat on tosin ollu epäsäännöllisiä, mutta mtv3 on sitä esittänyt tänä aikana.

    VastaaPoista
  3. https://www.youtube.com/watch?v=qzQKNOTqOWQ

    Tässä linkissä yksi Peteliuksen ja Kallialan sketsikooste :)

    VastaaPoista