25 THINGS IN MY MAKEUP BAG

Jos ei vielä kaikille oo tullu selväksi, niin oon aika hamsteri kosmetiikan suhteen. Ja kuten sanoinki, niin kokeilen uusia meikkejä oikeinki mielelläni (S:n mielestä ehkä liianki... Heh), mutta ne mieluiset löytyy kyllä sitte hyvinki nopiasti ja ajattelin esitellä hieman mun meikkipussin sisältöä ja tuotteita johon oon ite tykästyny.




1. Esittelin tätä tuotetta paremmin jo täällä. Ehdottomasti mun lempparituote tummien simänalusien peittoon. // 2. Vahamainen Make Up Storen- peittotuote, jota esittelin tässä postauksessa. Tämä tuote on kyllä nyt väistyny uuden tulokkaan tieltä jopa ehkä pysyvästi. // 3. Lumene CC-voide, joka on pyöriny mun meikkipussissa lähes siitä asti, ku se tuotiin kauppoihin. Oon jopa saanut mun äidin ja siskon rakastumaan tähän samaiseeen tuotteeseen. Mulla löytyy tämä meikkivoide kahdessa sävyssä, jotta se sopii sitten sekä kesällä, että talvella. Tätäkin esittelin tässä postauksessa. // 4. BareMineralsin meikkipuuteri, joka on ihana! Ihan mielettömän hyvä kesällä, sillä peittoasteen pystyy itse säätelemään, löytyy suojakerroin, sekä se on hyvä iholle. // 5. Hohdetta antava aurinkopuuteri/poskipuna. Lisään tätä ainoastaan hieman vaan poskipäille antamaa hehkua. Liian suuri määrä saa naaman kimaltemaan ei niin toivotulla tavalla. // 6. Aurinkopuuteri, jota käytän ympäri vuoden antamaan kasvoille hieman väriä. // 7. Kulmien muotoilusetti, jonka esittelin täällä.  // 8. Kulmakarvageeli, jolla oon taltuttanu mun kulmakarvoja jo 16-vuotiaasta asti. Se antaa sopivasti sävyä kulmiin ja on nopea laittaa. // 9. Ripsiväri, jota oonki jo ehtinyt hehkuttaa aikasemmassa postauksessa. Maybellinen yks ensimmäisistä ripsiväreistä toimii ainakin mulla loistavasti! //  10. Huulipunat. Kuvassa näkyy Lorealin ja Joe Blascon huulipunat jotka on mulla ahkerimmassa käytössä. Suosin itelleni kirkkaan punaisia sävyjä. Tästä puuttuu yks mun lempihuulipunista valitettavasti. //

11.  Make Up Storen luomivärit, joilla tykkään tehdä rajauksia. Niissä on loistava pigmentti ja laaja sävyvalikoima. // 12. YSL:n huulikiilto, jossa on väriä paljon, ettei sen seuraksi välttämättä tarvii alle laittaa huulipunaa, jotta saa näyttävät huulet ja intensiivisen värin. // 13. Nude huultenrajauskynä, jota käytän huulikiillon alle. // 14. Lumenen huulikiilto, joka on ihanan pehmeä ja antaa vaan vähän väriä. // 15. Lorealin uus luomiväri. // 16. Isadoran luomivärisetti. // 17. Mun suosikki ruskea rajauskynä, jota käytän melkein mielummin, kun mustaa. // 18. Valokynä. // 19. Nestemäinen eyeliner, jossa on mielettömän terävä kärki ja sillä pystyy tekemään tosi tarkkaaki jälkeä. // 20. Lorealin violetti rajauskynä, jolla saa ihanasti piristystä normaaliin silmämeikkiin. Jos ei tykkää käyttää luomivärejä, niin värikkäät rajauskynät on täydellisiä. // 21. Luomiväri, joka pysyy täysin varmasti koko päivän silmissä. Ruskeaa sävyä kulutan jo toista purkkia. // 22. BareMineralsin meikinpohjustustuote, joka antaa mattapinnan ja pitää meikin paikallaa. Käytän tätä ainoastaan juhlissa ja sillon, kun meikin täytyy pysyä hyvänä koko päivän. // 23. Lorealin hoitava huulikiiltopuna. Antaa vähän sävyä huulille, mutta hoitaa samalla. Loistava tuote talvella! // 24. Siveltimet. ( BareMinerals & Duroy ) // 25. Peili.


Huh, kylläpä tähän tuli tekstiä!




Löytyykö teidän meikkipusseista samoja tuotteita?


-Sara

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti