HEALTHY SNACK




Ajattelin tulla kertomaan vähän mun melkolailla päivittäisistä välipaloista/herkuista. Kaikki tuttavat tietää, että oon melkoinen sokerihiiri, mutta tasapainoksi rakastan myös ihan mielettömän paljon hedelmiä. Mun kestosuosikkeja on tuore ananas ja hunajameloni.




Tykkään sekotella hedelmiä maitorahkaan, niinku varmasti tosi moni muuki. Aikasemmin en voinu sietää maitorahkan makua, mutta eikö sitä sanota, että ku jotain maistaa tarpeeksi monta kertaa, niin siitä alkaa tykkäämään? Onko kukaan muu kuullu tätä lausahdusta? Anyway, pakko sanoa, ettei kiivi yhdessä maitorahkan kanssa ollu mikään paras mahdollinen yhdistelmä. Molemmat on aika happamia, eikä yhtään makeita, joten mun makuun se ei ollu sitten yhtään.



Melko yllättävä yhdistelmä, mutta parhaiten kaikista mun koittamista vaihtoehdoista, cashew pähkinät ja maitorahka nousi kirkkaasti parhaaksi. En osaa sanoa, miks siitä niin tykkään, mutta mieluiten nautin mun maitorahkan suolattomien pähkinöiden kanssa. Tuplasti terveellistä!

Salaatti ei oo koskaan uponnu muhun, ellei siinä oo sitte ollu paljon fetajuustoa ja kastiketta. Rakastan kaikkea lihaa. Etenki omatekemiä jauhelihapihvejä! Kuvassa oon lisänny pihvin päälle fetajuustoa ja mozzarellajuustoa. Kuvassa pilkistää jättikasa raejuustoa. Kuulostaa ehkä jonkun korvaan hassulta, mutta oon raejuuston suurkuluttaja ja mun mielestä ruoka, kuin ruoka ei maistu hyvälle ilman raejuustoa. Ollaan koko sisarkolmikko oltu koko ikämme täysin koukuttuneita rejuustoon. Haha. Onneksi sentään terveellinen pahe.




Innostuin eilen tekemään kotitekoista pizzaa ja voisin huomenna tulla jakamaan teillekin ohjeen, nimittäin ainakaan ite en oo päässy sen kanssa epäonnistumaan vielä kertaakaan!


Ihanaa torstaita!



Mitä te tykkäätte laittaa maitorahkaanne?



-Sara

2 kommenttia:

  1. Mulla oikeestaan perus mansikat ja mustikat menee parhaiten rahkan kanssa, peittää sen rahkan maun sopivasti. Sitte tuoreet ananakset on kans superhyviä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy nyt kesän tullen kyllä nauttia nuista tuoreista marjoista, ku niitä on kerran tarjolla! :) Niitä siis pitää kyllä itekki laittaa rahkan sekaan!

      Poista