VICHY DERMABLEND- MEIKKIVOIDE

Eksyin muiden blogeja lukiessani lukemaan Vichyn uudesta meikkivoiteesta, joka lupaa:

- 16 h kestävyyttä
- Sisältää suojakertoimen 35
- On allergiatestattu
- Peittävän lopputuloksen luonnollisesti
- 25% peittävyyttä, joka on n. puolet enemmän normaaliin meikkivoiteeseen verrattuna
- Kosteuttaa ihoa 24h

Mun mielenkiinto ainakin heräsi, sillä omistan nykyään hieman ongelmallisen ihon ja oon melkein valmis koittamaan kaikkea, jotta iho pysyis hyvässä kunnossa.

Oon käyttänyt viime kesästä asti Lumenen CC-voidetta, johon oon ollu tosi tyytyväinen, mutta en silti malttanut olla ostamatta tuota meikkivoidetta! Meikkivoiteella taisi olla 29€ hintaa.

Meikkivoiteen löytää tosiaan apteekista ja niitä on kolmea eri sävyä. Ite päädyin keskimmäiseen sävyyn (25 Nude), sillä mun iho ei oo mikään kaikista vaaleimmasta päästä talvellakaan. Oon vähän vierastanut uusien meikkivoiteiden ostamista, sillä mulla on vahvasti oliivin sävyinen iho ja suurin osa kaikista meikkivoiteista on enemmän punertavaan taittavavia, eikä siis sovi mun iholle sitten ollenkaan.


Kaikenkaikkiaan oon ollut tähän asti ainakin tosi tyytyväinen. Peittävyyttä tulee mun mieleen todella riittävästi ja ite tykkään levittää sen ihan vaan sormilla. Tuote on kestänyt hyvin kasvoilla, enkä ainakaan vielä oo huomannut ihon kärsivän tämän käytöstä. Plussat siis siitä! Oon kevyesti vielä puuteroinut kasvojen ihon irtopuuterilla, jotta se kiinnittyy ja pysyy paikallaan.


Ootteko koittanu vielä kyseistä meikkivoidetta? Mitä ootte tykänny? 


-Sara


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti