BLOGIN ULKOASU

Oon tässä nyt tuskaillu tämän blogin ulkoasun kanssa monen monituista päivää ja välillä meinaa pinna katketa aivan totaalisesti. Onni että S on hyvä koneiden kans, niin se on sitten tullu tiukan paikan tullen mua auttamaan. Joka on tarkottanu joka ikistä pienintäkin asiaa blogin suunnittelussa...

Oon nyt päättänyt, että hiljaa hyvä tulee. En siis yritä edes saada kaikkea samaan aikaan valmiiksi, vaan paneudun yhteen asiaan kerrallaan. Oon ottanut myös vähän osviittaa muiden ihmisten blogeista ja yrittänyt sitä kautta sitten koota sitä itselleen mieluista.

Oli virhe ajatella blogia perustaessa, että "eihän se kovin vaikeeta voi olla?" Voi se, hyvin vaikeeta! Haha. Mulla oli päässä heti alussa tietynlainen kuva, mitä sitten lähtisin toteuttamaan, mutta vielä en siihen oo täysin päässy. Miltä tämä keskeneräinen sinne ruudun toiselle puolelle näytää?

En silti oo antanut tämän blogin ulkoasun masentaa, sillä tänään olin mun viimeinen koulupäivä! Huomenna on enää todistusten hakua ja sen jälkeen sitä ollaan valmiita maskeeraajia. Ootan niin innolla tulevaa, että mitä se tuo tullessaan. Muutamia ihania asioita on tässä juuri suunnitteilla, joten jännityksellä jään itekkin odottamaan.

S oli tehny ruoan valmiiksi tänään, kun pääsin koulusta. En tiiä parempaa, kuin se että tulee väsyneenä koulupäivän jälkeen kotiin, missä oottaa valmis ruoka. Arvaatteko kuvista, mitä S oli tehny? Haha.






Ihanaa torstai-iltaa kaikille! 



Miten muut bloginkirjoittajat, onko teillä ollut samoja ongelmia? Onko teillä vinkata hyviä kuvienmuokkausohjelmia?

- Sara

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti