NEW FAVOURITES



Oon tässä tovin aikaa testaillut yllä näkyviä tuotteita ja ajattelin kirjoittaa vähän niistä täällä blogin puolellakin. Päädyin ostamaan meikkivoiteen reilu kuukausi sitten tanssittuihin häihin ja aurinkopuuterin nappasin mukaani häämatkalla Helsingin lentokentältä. Molemmat on osoittautunut erittäin hyviksi valinnoiksi. Pakko kylläkin myöntää, että aurinkopuutereissa en niinkään näe sen suurempia eroja,vaan vaihtelen niitä sen mukaan, haluanko heleämpää, vai mattaisempaa lopputulosta. Ainut suuri kriteeri aurinkopuuterin valinnassa on - se ei saa olla oranssihtava.

Oon tuskaillut aina aika-ajoin meikkivoiteen valinnan kanssa, enkä oo löytänyt sitä just nappivalintaa mun iholle ja ihotyypille. Halusin kuitenkin panostaa omaan häämeikkiini hieman enemmän ja päädyin stockmanniin myyjän kanssa ostoksille. En myöskään ole vannoutunut merkkituotteiden käyttäjä, vaan meikkipussistani löytyy niin lumenen ja h&m:n tuotteita, kuin dioria ja chaneliakin.


Kriteerit olivat - Puolipeittävä, Ei liian mattainen, Luonnollinen, EI punertava.


Myyjä suositteli ensimmäisenä heti Armanin Maestroa. Mun ihon sävy on hyvin oliivinen ja todella monet meikkivoiteet onkin mulle liian punertavia. Olin mennyt paikanpäälle suosiolla ilman meikkiä, jotta saataisiin testattua iholle helposti eri sävyjä. Muutamia testattuamme päädyttii sävyyn 5.5. 

Tuote itsessään on todella vetistä, joka oli mulle täysin uutta. Levitän meikkivoidetta duroin siveltimellä, jonka nappasin mukaani ostaessani meikkivoidetta. Siveltimellä ei saa kovin peittävää lopputulosta, mutta omaan mieleeni juurikin sopivan. Silloin, kun oon halunnut tietyille alueille lisää peittävyyttä, oon levittänyt meikkiä sormella. 

Armanin meikkivoide kipuaa mun lempparilistan kärkeen keveästi. Meikkivoide antaa omalle iholleni juuri täydellisen peittävyyden (Pisamat saavat näkyä.) , se ei tuki ihohuoksia yhtään, pysyy paikoillaan, ei kuivata ihoa ja sitä pystyy levittämään kerroksittain halutun peittävyyden saamiseksi. Itse en puuteroi meikkivoidetta lainkaan.

Arkena en käytä muuta, kuin näitä kahta tuotetta ja mun arkimeikkiin meneekin maksimissaan 5 min.


Mitä meikkivoidetta te tykkäätte käyttää?



-Sara


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti