KOSTEUTTAVA TEHOHOITO



Oon ollut livboxin uskollinen tilaaja jo reilun vuoden ja oon ollutkin boxeissa tulleisiin tuotteisiin enemmän, kuin tyytyväinen! Kuun alussa tuttuun tapaan hain boxin postista ja malttamattomana avasin laatikon jo heti autossa. Syy miksi kirjotan boxista - löysin sieltä tuotteen, mitä olen halunnut päästä testaamaan ikuisuuden!

Noin vuosi sitten päädyin ostamaan samaisen tuotteen, tai ainakin luulin niin..Olin kuullut kyseisestä tuotteesta paljon hyvää, mutta en ollut ottanut tarpeeksi kuitenkaan selvää itse merkistä. Kauppaan mennessäni huomasin kyseisellä sarjalla olevan kolmea eri tuotetta - kolmelle eri ihotyypille. Pyysin myyjän avukseni, selitin ihotyyppini ja kysyin, mikä kolmesta tuotteesta olisi mulle juuri se oikea. Päädyttiin yhteen niistä ja kassan kautta kotiin.


 Ihotyyppinihän on erittäin pintakuiva, helposti epäpuhtauksiin taipuvainen.





Kyseessä oli siis Glam Glown naamio. Tarkoituksenani oli ostaa vuosi sitten sarjan kosteuttava naamio, mutta vahingossa kotiin lähtikin puhdistava mutanaamio, joka oli omalle iholleni aivan liian kuivattava.

Syyskuun livboxissa onnekseni oli kyseinen Glam Glown kosteuttava naamio.  Päätin ottaa naamion testiin heti seuraavana iltana! Yhtä hyvä, kuin olin odottanutkin! Naamio kosteutti tehokkaasti ja jätti ihon todella pehmeäksi.  Naamio oli juoksevaa, joten levitin kasvoille vain kevyen kerroksen. Annoin naamion vaikuttaa n. 20 minuuttia, jonka jälkeen pesin kasvot vedellä. Lopuksi levitin normaalisti kasvovoiteen ja silmänympärysvoiteen. 

En ole lukenut tuotteesta nippelitietoa, vaikutusaikoja, tai vaikuttavia-aineita. Olen todennut, että testaamalla tuotetta, saan siitä parhaat mahdolliset tiedot. Levitin siis naamiota myöskin silmänympärysiholle tietämättäni, oliko sitä siihen tarkoitettu. Se osottautui loistavaksi valinnaksi. Tuote ei ärsyttänyt silmiä, vaan tuntui erittäin miellyttävältä. Olen varma, että ensi kerralla, kun tarvitsen naamiota, on Glam Glown kosteuttava naamio juurikin ostovalintani!


-Sara

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti